VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRODEJE ZBOŽÍ

OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

Do objednávky zboží, prosím, vždy uvádějte následující údaje:

  • číslo artiklu, název zboží a počet kusů
  • přesnou fakturační, popř. expediční adresu pro doručení zásilky
  • jméno a příjmení objednávajícího a dostupné telefonní číslo


DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží Vám doručíme smluvním přepravcem GLS www.gls-czech.cz na Vámi uvedenou adresu.
Pro bezproblémové doručení je nutné uvést:

  • přesnou adresu pro doručení
  • jméno a příjmení přebírající osoby
  • dostupné telefonní číslo

V případě, že Vás dopravce nezastihne, zanechá na Vaší adrese informaci s telefonním kontaktem a dohodnete si náhradní termín doručení. Pokud zásilku neobdržíte do 5 pracovních dnů, prosím kontaktujte nás.



CENY PŘEPRAVNÉHO

  • za každý balík o maximální hmotnosti 50 kg - 79 Kč / bez DPH (přepravce GLS)
  • za platbu dobírkou - 114 Kč / bez DPH (přepravce GLS)

Pokud cena objednávky převýší 3.000 Kč bez DPH, je doprava ZDARMA.



PŘEVZETÍ ZÁSILKY A REKLAMACE

Při převzetí zásilky si pečlivě zkontrolujte její obal a obsah. Pokud zjistíte vadu, postupujte následovně:


Obal zásilky je viditelně poškozen:

Zkontrolujte obsah zásilky. Pokud došlo ke škodě, sepište s dopravcem (řidičem) zápis o vzniklé škodě a neprodleně nás informujte. Do zápisu uveďte čitelně datum, místo, rozsah škody a osoby, které zápis sepsaly včetně jejich podpisů.


Obal zásilky není viditelně poškozen, ale po kontrole obsahu:

a) objevíte poškozené zboží. Písemně reklamujte škodu u dopravce a to nejpozději do 48 hodin od dodání a o škodě nás informujte.
b) počet a druh zboží neodpovídá dodacímu listu (objednávce) – nejpozději
do 48 hodin nás informujte.



PLATEBNÍ PODMÍNKY

Zboží dodáváme:

  • proti zaplacení v hotovostiů
  • na dobírku
  • na fakturu pouze po předchozí domluvě


ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Společnost MarexiM s.r.o. poskytuje na veškeré zboží záruční dobu v délce dle obecně platných předpisů. Záruční doba začíná běžet dnem předání zboží.
Kupující má právo do 14 dnů od převzetí vrátit nebo vyměnit zboží.
Zboží musí být v původním stavu tzn. nepoužité, neznečištěné, nepoškozené, v originálním obalu a se všemi příslušnými visačkami. Kupující musí dále předložit doklad o zaplacení (paragon, fakturu).
Z výměny či vrácení zboží je vyloučeno zboží vyráběné (objednané) na zakázku a zboží prodávané v rámci doprodeje či zlevněné. Dále je z výměny či vrácení zboží vyloučeno: krmiva, krmné přísady, kosmetika pro koně a chemické prostředky v péči o materiály.



REKLAMACE

Reklamační řízení probíhá dle obecně platných předpisů.
Reklamované zboží je možno zasílat poštou, nebo jiným dopravcem, nikoliv však na dobírku.